Wednesday, May 23, 2007

liverpool kecewa.

oleh : osman mohammad




"kecewa" itulah jawapan dari seorang penyokong liverpool yang mengheret liverpool kalh 1-2 dalam pertarungan dengan AC milan pada malam ini. Osman 25 menyifatkan corak permainan yang di lakukan oleh liverpool itu cantik dan sepatutnya liverpool boleh menang kerana semalam saya mimpi liverpool menang 2-0. " saya mimpi 2 minit pertama liverpool telah menjaringkan 2 gol.

"saya nampak liverpool letih,gerrard sepatutnya main posisi tegah" itulah luahan dari osman yanh kini kan menempuhi peperiksaan esok. Saya harap man dapat menerima hakikat bhawasanya bola itu bulat dah bergantung atas nasib sahaja. Marilah kita menempuhi dunia yang realiti dengan jayanya.


Rahmat..(penyokong AC milan)


"Sebenarnya sudah dijangka Ac Milan akan menang semalam. Liverpool nampak seperti memenuhi jadual saja,tak kan nak tarik diri,nanti malu pulak. Seperti kita lihat Ac Milan nampak kasi peluang utk Liverpool pada separuh masa pertama,dlm keadaan tu pun Ac Milan berjaya menjaringkan gol. Lihat sendiri Liverpool diperkotak katikkan pada separuh masa kedua hanya minit ke-89 Ac Milan sengaja melepaskan gol saguhati utk Liverpool bawa pulang ke England.


Peringkat liga lagi kita lihat Liverpool diperbodoh2kan Arsenal yg hanya bermain menggunakan pemain2 baru. Kekalahan paling memalukan apabila Arsenal mengalahkan Liverpool 6-3. Persoalannya,layakkah pasukan yg kalah 6-3 utk mara ke final??? Tepuk tangan tanya seman,Bidin,Amel dan lain2. Andainya pasukan Liverpool di bawah bimbingan jurulatih arsenal (arsene wenger) tentu Liverpool juara utk semua kejohanan yg dipertandingkan. Liverpool blh cuba lagi tahun depan,tp jgn bermimpi mahu menjuarai apa2 kejohanan,cukupla sekadar memenuhi jadual perlawanan. Kepada Gerrard,tinggalkn je Liverpool,Gerard hanya layak main liga Malaysia. Sila daftar dgn Kelantan fc @ TNB kelantan.




No comments: